Δευτέρα 16 Δεκεμβρίου 2013

Ideas For Women Tattoo!!


Την ιστορια των τατουαζ λιγο πολυ την ξερουμε ολοι!! Καποτε αποτελεσε το "στιγμα" και δηλωνε το "παρανομο" τροπο ζωης καποιων!!Tωρα εχουν επενεχοποιηθει, για καποιους αποτελουν ιδεολογια και για καποιους αλλους μια μοδα που θα περασει...Το σιγουρο ειναι οτι εχει φανατικους οπαδους!!!Και γιατι οχι???
Το τατουαζ για πολυ κοσμο ειναι μια μορφη εκφρασης που αλλωτε δηλωνει την αγαπη τους , την ελπιδα τους, την απελευθερωση τους, τα ονειρα τους, για καποιους αλλους ειναι μια μορφη τεχνης κατι απλα ομορφαινει το σωμα τους...και γι καποιυς αλλους μια μορφη "δεσμευσης" που ποτε δεν θα επελεγαν πανω τους!Το σιγουρο ειναι οτι εχω ακουσει ανθρωπους που δεν εχουν tattoo να κριτικαρουν ανθρωπους που εχουν...ενω το αντιθετο ποτε!!! Εγω αποφασισα πριν απο περιπου 5 χρονια να κανω το πρωτο μου τατουαζ...Ενταξει δεν σας λεω ειχα κι εγω τις αμφιβολιες μου στην αρχη , για την πιο συχνη ερωτηση  στην περιπτωση που αποφασισεις να κανεις..."Κι αν το βαρεθω??" Σκεφτηκα λοιπον το τελειο σημειο για να μην γινει κατι τετοιο μιας και δεν μπορω να το δω!!Εκανα λοιπον την μικρη μου "πεταλουδα" πισω στο λαιμο..ενα σημειο που αγαπαω πολυ να βλεπω τατουαζ στις γυναικες!!! Η δευτερη ερωτηση που μου ηρθε στο μυαλο ειναι.."Λες να πονεσω?" Η απαντηση ειναι ΟΧΙ!!!Δεν ειναι οπως τα παλια χρονια...πλεον η διαδικασια ειναι πολυ πιο ανωδυνη...Τοσο που δεν αργησα καθολου να κανω το δευτερο πολυ γρηγορα!!!Κι αυτο ηταν μια εκραση που απο πολυ μικρη αγαπω και χρησιμοποιω πολυ ..αλλα αυτη δεν θα σας την αποκαλυψω!!!!
 Αποφασισα ομως να μαζεψω μερικα απο τα ωραιοτερα γυναικεια τατουαζ και να σας τα παρουσιασω ωστε να δωσω ιδεες στις φιλες που ακομα το σκεφτονται!!!

Tattoo στα χερια, τον καρπο και τα δαχτυλα!

























































Tattoo στον ωμο τον λαιμο και την πλατη και την μεση.





















































Tattoo στον αστραγαλο και το ποδι 




















Ελπιζω να σας βοηθησα αρκετα και να πηρατε μερικες ιδεες!!!Και μη ξεχνατε φιλες μου " You Think It?? Ink It !!!!!!!!!!"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.