Τετάρτη 11 Δεκεμβρίου 2013

Ηandmade crouton σκορδου!!

Μια μέρα..βροχερή, καθόμουν κ σκεφτόμουν τι μπορώ να κάνω το ψωμί που μου έχει περισσέψει, δεν ήθελα να το πετάξω!
Και μου ήρθε η φώτιση!
Θα το έκανα κρουτόν!!!!


Πόσο εύκολο!Ειδικά άμα είσαι φανατικός του κρουτόν όπως εγώ και τα βάζεις σε σαλάτες κ σούπες τότε δοκίμασε να το κάνεις οπωσδήποτε γιατί είναι πολύ εύκολο!

Κόψε το ψωμί σου σε φέτες και μετά σε κύβους όσο μεγάλα η μικρά εσύ θες. Άλλοι κρατάνε μόνο τη ψίχα άλλα εμένα μου αρέσει η κόρα πολύ, τα κάνει πολύ τραγανά.
Βαλτα σε ένα μπολ, ράντισε τα με λάδι αλάτι κ σκόρδο σε σκόνη! Ανακάτεψε καλά!
Αν δεν θες να βάλεις σκόρδο βάλε ρίγανη!! Επίσης ωραία!

Προθέρμανε το φούρνο κ μετά από λίγο άπλωσε τα πάνω σε μια λαδόκολλα μέχρι να ροδίσουν!
Βγαλτα, άστα να κρυώσουν κ ετοιμάσου να τα καταναλώσεις ακόμα κ σαν σνακ μπροστά στη τηλεόραση!!

Buen provecho!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.