Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

3 Tips για να Μακρυνουν τα Μαλλια Μας Γρηγορα !!!


Δεν μακραινουν τα μαλλια σου??? Ζηλευεις καθε φορα που βλεπεις γυναικα με πολυ μακρια μαλλια? Σου εχω τη λυση!!! Το θεμα μαλλιων το κατεχω αρκετα μιας στο παρελθον τα εχω δοκιμασει ολα!!
Και σε οτι αφορα τα χρωματα μιας και τα εχω κανει κοκκινα σοκολατι χαλκινα...καταξανθα...για να καταληξω τελικα στο καστανοξανθο που ειναι πιο κοντα απο ολα στο φυσικο μου, αλλα και σε οτι αφορα χτενισματα τη μια καρε την αλλη μακρια, εβγαζα και εβαζα μαλλια αναλογα με τα κεφια μου!!! ωραια ολα αυτα...μεχρι που ειδα να μαλλια μου να καταστρεφονται να εχουν χασει τη λαμψη αλλα και την απαλοτητα τους....και φυσικα να μην μακραινουν με τιποτα!!!!

Δοκιμασα πολλα, βιταμινες, μασκες,ειδικες καψουλες, μαλακτικες μαλλιων ,σιλικονες, σαμπουαν με κερατινη , αλλα τιποτα δεν τα βοηθησε περισσοτερο στο να μακρυνουν οσο τα παρακατω προιοντα:

1) Ενα καλο μεταξι !!! Εγω χρησιμοποιω της biosilk που ειναι λιγο ακριβουτσικο γυρω στα 20 ευρω, ωστοσο η ποσοτητα με φτανει για 3 μηνες και δεν το τσιγκουνευομαι καθολου!!!Ειναι το καλυτερο της αγορας και σας το συνιστω ανεπιφυλαχτα! Βαζω λιγο στις ακριες σε νωπα μαλλια και λιγο μωλις ολοκληρωσω το χτενισμα μου!

2)Παρτε ενα "Argan oil" ενα υπεροχο λαδακι που περιεχει πολλες βιταμινες και μπορειτε να το χρησιμοποιησετε και στις ακρες των μαλλιων σας μιας και θα βοηθησει στην εξαφανιση της ψαλιδας αλλα και στη επιδερμιδα σας για αναζωογονηση!!Το καλυτερο ειναι οτι αν και λαδακι δεν αφηνει ιχνος λιπαροτητας που σημαινει οτι ειδικα τις γυναικες με λεπτη τριχα θα τις βοηθουσε πολυ!!!

3) Aloe vera!!! Κι ομως βοηθαει να μακρυνουν τα μαλλια πολυ γρηγορα!!! Αγοραστε το τζελ απο τα φαρμακεια και απλωστε το σε ολα τα μαλλια μιση ωρα πριν τα λουσετε!!Ειναι πολυ οικονομικο και τα αποτελεσματα θα τα δειτε πολυ γρηγορα!!!

Καλη επιτυχια φιλες μου!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.