Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2013

Παιδια και Ζωα !!! Μια σχεση ζωης!



Τη σχεση των παιδιων με τα ζωα την γνωριζω απο πολυ μικρη μιας και ειχα τη τυχη να μεγαλωνω παντα διπλα σε ενα κατοικιδιο. Ευχαριστω τους γονεις μου γι αυτο γιατι μεσα απο αυτο εμαθα να ζω αρμονικα με τους γλυκους τετραποδους φιλους μας και με βοηθησε αρκετα στη σωστη αναπτυξη μου.
Ετσι λοιπον κι εγω οταν εγινα μανουλα αποφασισα να κανω το ιδιο για το παιδι μου. Μωλις εγινε 40 ημερων ηταν η ωρα να τις γνωρισω τον "αδελφο" της το καλυτερο της φιλο το μεγαλυτερο παιδ μου οπως τον αποκαλω τον Bubak η μπουμπουλι, η κεφαλα. Ενα πανεμορφο πιτ μπουλ.

Αμεσως ανεπτυξαν μια πολυ ιδιαιτερη και εντελως δικη τους σχεση. Εκεινος ειναι ο προστατης της, εκεινη παιζει μαζι του ενω αυτος υπομενει ολα τα πειραγματα της περιμενοντας τι στιγμη που θα μεγαλωσει λιγο ακομα ωστε να μπορει να γινει ο πιο πιστοος συνενοχος στις ζαβολιες της!!!

Στην αρχη η μικρη μου δεν ειχε συνειδιτοποιησει τι ακριβως ειναι ο bubak..τον κοιτουσε περιεργα...αλλο ενα παραξενο πραγμα στο κοσμο των γιγαντων θα αναρωτιοταν..."Λες να ειναι κανα ζωντανο παιχνιδι απο αυτα που συνηθιζουν να μου φερνουν?" θα σκεφτοταν...Το σιγουρο ειναι οτι της εδινε μεγαλυτερη χαρα απο ολα τα υπολοιπα!!

Τωρα η μπεμπα μου μεγαλωσε , περπαταει τρεχει πηδαει απο δω κι απο κει...κι ετσι το παιχνιδι με το σκυλακο μας ειναι πολυ πιο απολαυστικο! Τρεχει απο πισω του, ανεβαινει πανω του, τον ταιζει και τον φροντιζει με ακριβως τον ιδιο τροπο που τα κανουμε εμεις σε εκεινη, παιζουν με τις ωρες και του χαριζει τις πιο γλυκιες αγκαλιες φιλια και χαδια του κοσμου...!!αυτο ηταν..ειναι πλεον μερος της οικογενειας της.

Για εκεινη πολλες φορες ειναι καλυτερος "συνομιλητης" απο εμας...αντιλαμβανεται και καλυπτει τις αναγκες της για εκτονωση και παιχνιδια πολυ περισσοτερο απο εμας!

Τελικα δεν ειναι τυχαια τοσο πολυσυζητημενη η σχεση των παιδιων με τα ζωα..ειναι ουσιαστικη, ανιδιοτελης και τοσο ξεχωτιστη..ακριβως γιατι οι τετραποδοι φιλοι μας αντιλαμβανονται κατευθειαν τον αυθορμητισμο ενος παιδιου κι ειναι αυτος ακριβως που κερδιζει την αγαπη τους και τους κανει τους πιο πιστους τους φιλους υπομενοντας τα γλυκα "βασανιστηρια τους"!

Ευχομαι η μικρη μου να παρει μερικα απο τα μαθηματα που πηρα κι εγω μεγαλωνοντας διπλα σε κατοικιδια ..γιατι ακριβως αυτη η επαφη μου με βοηθησε να σεβομαι ολα τα πλασματα της φυσης και φυσικα...την ιδια τη φυση.

Γι αυτο δεν θα πρεπει να μας στεναχωρει η να μας αποτρεπει απο να παρουμε ενα κατοικιδιο στο πιαδι μας ..η ακαταστασια του σπιτιου...που ουτως η αλλως θα υπαρχει οσο ακομα ειναι παιδια!!!! Τα οφελη ειναι πολυ μεγαλυτερα..το ενστικτο της προστασιας απεναντι στη φυση και τα ζωα ειναι ενα απο τα πιο βασικα χαρακτηριστικα της ανθρωπιας..που τεινει να χαθει στις μερες μας.
Δεν υπαρχει λοιπον καλυτερη μορφη εκμαθησης αυτων των αξιων σε ψυχικο αλλα και κοινωνικο επιπεδο ...!!!Και γινετε μεσα απο το παιχνιδι !

Μαθετε τα παιδια σας να ειναι κοντα στα ζωα βοηθηστε τα να τα αγαπησουν και να αγαπηθουν απο αυτα.

Οπως εχει πει και ο Γκαντι "the greatness of a nation and its moral progress can be judged by the way its animals are treated"

Βοηθηστε τα να γινουν καλυτεροι ανθρωποι και καλυτεροι πολιτες. Εγω αυτο θα κανω.











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.